Everything comes from China...

 2010.04.23. 20:25

Az új nagyhatalom átvette az irányítást, az új jelszó China über alles!

A biztosítékot nálam egy március 15. előtti séta vágta ki, amikor ugyanis egy igen érdekes dolgot láttam. A magyar nemzetiszín kokárda dobozán ez a felirat állt: MADE IN CHINA. Nem értem, hogy lehet, hogy egy ilyen dolgot, ami a nemzeti eszmének része, Kínában gyártani. A világ egyre lentebb süllyed a Kína kétkezével ásott gödrébe. A home made termékek ugyanis egyre kisebb hangsúlyt kapnak a világ országaiban. Nem vagyok híve a kínai termékeknek, és nem azért, mert ellepik a piacot, hanem mert minőségük a hihetetlen méretű tömeggyártás miatt sokszor silány.

MADE IN PRC. Láttam a minap valamelyik neves üzletben, amit nem nevezek meg, egy ruhába varrva. Hirtelen elgondolkoztam, hogy mi is lehet az a PRC, mire barátnőm, felvilágosított, hogy a PRC a People's Republic China rövidítése. Erre nagyon elszomorodtam, és inkább visszaraktam azt a felsőt (pedig jól nézett ki:))

Hogy mit is akartam ezzel? Hogy nemsokára kínaiul fogok enni, aludni, tv-t nézni, wc-zni, írni és énekelni. Illetve a fő szellemi termékem sajnos nem közölhetem a kampánycsend miatt, ami hamarosan érvénybe lép,  vagy már érvényben van. Nem tudom:D. Majd utána megosztom veletek a gondolatom. Addig pedig érjétek be ezzel, aminek se füle, se farka:D.

A bejegyzés trackback címe:

https://adripont.blog.hu/api/trackback/id/tr941946487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása