??

 2010.06.27. 00:39

sosem értettem azokat az embereket, akik két perc alatt hú, de nagyon szerelembe estek abba a srácba, aki épp, hogy csak hozzájuk szólt. sosem voltam ilyen típus, szerintem nem is leszek ilyen sose. kell idő amíg az ember őszintén szeretni tudja a másikat. valahogy mire én megszerettem a másikat, addigra késő volt. na mindegy, nem érdekel... és már megint elakadtam, szóval ezt inkább hagyjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://adripont.blog.hu/api/trackback/id/tr632112674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

P.Gáspár 2010.07.05. 02:11:03

Vicces, ahogy írtok erről. Már akinek van kedve ezen nevetni.
süti beállítások módosítása