vonat.

 2010.03.06. 20:25

Vonat. Zakatol, mint a gondolataim, miközben nézek ki a máv-vonatok két-centis-piszok-borította ablakain. Sokat gondolkoztam, hogy miért nem takarítják, de még többet az elmúlt két nap eseményein.

A barát/barátnő, aki megért, már fogalomként is elkorcsosul sajnos a szótáramban.

Én eddig azt hittem, egy pasin nem lehet összeveszni, főleg akkor nem, ha az egyikünké sem. Most mégis sikerült.

Ismét büdös kurva lettem, de miért is?? Mert beszélgettem egy fiúval... Tiszta vicc:S

Unom már azt, hogy mindig én vagyok a köcsög szar alak, miközben én csak próbálom ebben a feneketlen fertőben, amit néhányan életnek mernek nevezni, jólérezni magam. Hát köszi... Azt azért tudom, hogy semmi sem olyan egyszerű, mint azt a mesekönyvek mutatják. Tudom már egy ideje... Sajnos... De hát hogy pont az az ember tegyen keresztbe az önzésével, akit "szeretsz"... Jó hogy az önzést nem tanítják sehol, így is elég profi van belőle.

A lényeg az, hogy néha igen szar és igazságtalan az élet, amikor már várod azt, hogy örülj, és mégse...

Kössz élet, te büdös fertő, kössz... Mindig minden elromlik, miattad...

A bejegyzés trackback címe:

https://adripont.blog.hu/api/trackback/id/tr171814643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

radioheADAM 2010.03.07. 00:41:31

Az életet nem nevezném fertőnek, ha már itt tartunk, akkor ezt a fertőt inkább a környezetünk alakítja ki néha körülöttünk.
Nem egy ilyen élmény határozza meg az életünk, hogy milyenek vagyunk.
Az a lényeg, hogy mi tudjuk saját magunkat hova tenni (próbálkozzunk a fertő által kialakított körön kívül :P), legyünk tisztában saját magunkkal, a többiek meg maradjanak benn, ha akarnak...
süti beállítások módosítása